»Umetniška družina Šantel, ki povezuje Štajersko s Primorsko, je že dodobra v zavesti slovenske umetnostne in glasbene zgodovine, a doslej je bilo mariborsko bivanje treh slikark še neraziskano.«
»S pedagoškim erosom, z znanjem jezikov, s strastnim glasbenim delovanjem, intenzivno likovno ustvarjalnostjo, z organizacijskim angažiranjem v Umetniškem klubu Grohar in Glasbeni matici Maribor predstavlja simbol neodvisnosti, ki so si jo v njenem času lahko izborile ženske skozi status neporočene učiteljice.«
»Vse bolj prisotni občutki frustracije, tesnobe in nezadovoljstva so posledica družbene in politične negotovosti in nestabilnosti, ki zaznamujeta čas, v katerem živimo.«
»Ni bilo lahko iz tako obsežne in raznolike zbirke izbrati umetniških del. Zame je bilo predvsem pomembno, da obiskovalcem ponudim rdečo nit, ki jih bo vodila in ki dejansko obstaja le v kronološkem smislu.«
»Pomembno mi je bilo tudi to, da pokažem na tisto, kar je v umetnosti zanimalo Würtha, na tisto, kar so bile njegove preference. Na primer Richterja ali Kieferja, hkrati pa temu nisem želel dati velikega poudarka.«
»Mislim, da je tako postala razstava večplastna in da lahko obiskovalci prepoznavajo edinstvenost te zbirke, Würthov subjektivni pristop k zbiranju umetnin, opazijo njegovo radovednost in široko zanimanje za umetnost. In mislim, da bodo tudi zato obiskovalci na razstavi lahko odkrili nekaj novega.«
»To je samorefleksija. Gre za to, kje sem se zmotil v svojih odnosih, kje sem naredil napako, kje sem sokriv. Dela so se rodila iz lastništva nad tem, kar imenujem radikalna inventura samega sebe, da sem brutalno iskren do sebe in upoštevam tiste, ki sem jih morda prizadel.«
»Mednarodni dialog moramo vedno razumeti kot pot, ki nas pelje proč od lokalnosti. To ne pomeni, da ne delamo lokalno, temveč da jemljemo novo energijo in impulz, da razmislimo, kje smo.«
»Prostor spomina oziroma spomin na prostor umetnica zgradi tukaj in zdaj, ko iz predimenzioniranih stolov, prekaterih se pnejo porisane rjuhe, zgradi zavetje, ki ga obda z vsebinsko sicer nerazumljivim pretečim zvokom glasov odraslih.«
»Zaradi koronarazmer se naš dialog nadaljuje tudi v prihodnjem letu, z večjimi in manjšimi dogodki. Eden izmed vrhuncev bo tudi razstava Alme Karlin.«
»Spomeniki po svetu padajo. Čas je za drugačna obeležja še tako preprostih življenj, ki so pogosto pozabljena v velikih zgodbah. Zato je razstava oltar moji osebni, a sicer širši javnosti neznani junakinji.«
»Najlepše ljubezenske pesmi so bile posvečene osebam, ki nam drugim ne pomenijo kaj dosti, pa nas vseeno nagovarjajo. Kdo je Prešernova Julija, kdo Dantejeva Beatrice? Umetnost je vselej subjektivna, osebna izpoved.«